Väskor av kaffepåsar.


Äntligen ett bevis till er alla som titt som tätt samlar kaffepåsar till mig. Här är beviset på att jag verkligen gör något av dem. Detta är 5 st pedagogistakassar till mina medpedagogister i min 6-grupp. Är man pedagogista så måste man ha en pedagogistakasse och den måste kunna rymma mycket och klara av det mesta och det gör en kaffe väska. Lycka till mina kära medpedagogister och tack alla som samlar på kaffe påsar till mig. Nu är kaffe påsarna slut, så samla gärna flera. Susanne


Kommentarer
Postat av: Ka

Hej! Otroligt fina saker :)

Har du något foder i väskorna ?

Kanonbra,det är ju några böcker som den ska tåla hehe

Kramar!

//Katja

2010-05-09 @ 13:55:11
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: shanti dekker

hej jg undrar om du säljer dina kaffeväskor jg är nämligen ute efter en då jg tycker dem är så urlävkra och coola. vad kostar den i så fall



mvh shanti

2011-06-11 @ 00:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0