Hur lång tid det tar att ta sig in i sitt syrum.

Sedan i fredags har jag försökt att ta mig in i mitt syrum, rum och rum förresten min lilla vrå. Just nu står min lilla vrå utanför och tar upp i stort sätt hela TV-hörnan och en bit in i min 11-årige sons rum. Varför ? Jo, jag har köpt mig ett sybord ifrån  Square liz online under Ristäckets årsmöte. Detta innebär att jag måste omorgnisera hela  min syvrå och det kanske jag lyckas med i kväll. Just nu skulle jag verkligen behöva sätta mig och sy och koppla av från jobbet en stund. Visst är det märkligt att händer det en sak på jobbet så kan man utgå ifrån att det kommer flera. Idag har det varit en sådan dag så vi får väl se om det blir lite tid till att sy.
Igår lyckades jag iallafall utöka mitt tygförråd och det behövdes ju verkligen. Min fantastiska sy kompis Karin hjälpte mig, så nu är förhoppningsvis ett paket på väg till mig med tyger ifrån Fabricshack.
Ha det gott-Igelkott// Susanne


Kommentarer
Postat av: Annika

är du igång och omorganiserar igen?? du hade väl fått det så bra..eller...krams...

2008-10-16 @ 16:23:56
Postat av: ilda

Hej!

Hörde på syträffen ryckte om nått med flannel. Är det det du beställt?

/ilda

2008-10-16 @ 19:28:57
URL: http://ilda.quiltar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0